Frågor och svar

Ibland kan det vara svårt att hitta den informationen man är ute efter. Här har vi listat det mesta, men om du skulle sakna något är det bara att du har av dig via formuläret nedan eller på info@teammotion.se.


OBS!: Fyll i rutorna märkta med en asterisk.


BOKNING OCH AVBOKNING:

Bokning sker via vår bokningssajt som du hittar HÄR. Första gången skapar du ett konto, det tar inte mer än en minut, sedan är det bara att boka dina pass/Behandlingar.

Kan du inte komma på ditt pass är det viktigt att du avbokar din plats SENAST två timmar innan passet börjar. Detta för att någon annan ska kunna ta din plats!

Det går att komma oanmäld, men då kan vi inte garantera dig en plats på passet. Det är dessutom bra att boka sin plats, för om vi av någon anledning skulle bli tvugna att ställa in passet så kontaktar vi samtliga anmälda via sms.

 

PRISER:

Vi vill att det ska vara så förmånligt som möjligt för dig att träna hos oss. Vi erbjuder därför klippkort för våra Zumba®-pass.De är helt opersonliga, så du och din vän kan dela på ett kort! Dessutom är de inte tidsbegränsade. Det gör att du kan träna när DU har tid. För dig som är student erbjuder vi 20% rabatt på samtliga klippkort mot uppvisande av ditt studentkort tillsammans med legitimation

 

10-kortt: 900 kr (giltigt på samtliga Zumba®-pass)

20-kort: 1600 kr (giltigt på samtliga Zumba®-pass)

10-kort GOLD: 720 kr (endast Zumba® GOLD-pass)

20-kort GOLD: 1280 (endast Zumba® GOLD-pass)

 

REGLER I STUDION:

Ta av dig ytterskorna när du kommer in. Detta eftersom vi inte vill få in smuts och småsten i studion, då en del av våra kunder föredrar att träna i strumpor eller barfota.

Behandla medtränande med respekt och håll god ton. Dela med dig av din ytan vi har.

 

 

 

 

 

 


GDPR

Den 25 maj 2018 träder en ny EU-lag i kraft. Den handlar om insamling av personliga uppgifter från företag och privatpersoner. Enl. den nya lagen krävs det av oss att upplysa dig som kund eller leverantör till vårt företag om vilka uppgifter vi samlar in från dig, samt hur de hanteras.

 

När du bokar ett pass hos oss, gör du detta via TimeCenter som vi har ett avtal med. Där uppger du namn, telefonnummer samt mailadress. Dessa uppgifter behöver vi för att komma i kontakt med dig om ett pass skulle bli inställt av någon anledning.

Om du är en kund, uppdragsgivare eller leverantör av tjänst till oss, och där med har fått en faktura av oss eller skickat en faktura till oss, så finns dina uppgifter lagrade hos VismaSPCS som vi har ett avtal med. Där lagrar vi ditt namn, person/org.nr, mailadress samt hem/leverensadress. Detta för att kunna skicka en faktura hem till dig om den skulle studsa tillbaka i mailen. Person/org.nr använder vi för att säkerställa att det är rätt person.

Har du varit inaktiv kund/leverantör hos oss i mer än ett år raderar vi all information vi har om dig. Detta sker löpande.

Din integritet är viktig för oss, så om du önskar bli borttagen från vårt register kan du höra av dig till oss.